FRAKT & RETUR
FRAKT OG LEVERING
Vi sender alle våre pakker med Bring (i Norge). Du vil motta pakken din i postkassen eller på dørstokken. Hvis dette ikke er mulig, vil pakken din bli levert til ditt nærmeste pakkeleveringssted.
Standard fraktpriser:
* Fraktkostnad (Norge): Gratis frakt
* Leveringstid (Norge): 3-5 virkedager
* Fraktkostnad (Internasjonalt): 59 NOK
* Leveringstid (Internasjonalt): 5-10 virkedager
Vær oppmerksom på at lokale retningslinjer gjelder og bestillingen din kan være underlagt skatter og lokale avgifter når bestillingen din ankommer destinasjons landet. Disse avgiftene er ikke inkludert i kjøpesummen og er kundens eget ansvar.
(Det kan være lengre leveringstider i perioder med stor trafikk hos oss eller hos vår transportpartner)
KUNDENS ANSVAR
Det er kundens ansvar å oppgi riktig leveringsadresse. Kundene samtykker i å sjekke at adressen er korrekt før utsjekking og betaling. Det er ikke mulig å endre adressen etter at bestillingen er lagt inn.
Det er også kundens ansvar å hente pakken, enten fra postkasse, dørstokk eller fra utleveringssted. Pakken må hentes fra utleveringsstedet innen 14 dager før pakken sendes tilbake til oss.
FluffBrow tar ikke ansvar dersom kunden har oppgitt feil leveringsadresse - eller hvis pakken ikke blir hentet. I tilfeller hvor pakken ikke blir hentet, vil vi vente på returvarene før vi kan sende ut flere pakker til deg.
Bor du på C/O-adresse er det viktig at du legger til fullt navn og adresse til den som er registrert på adressen.
RETUR
Dersom kunden velger å returnere en vare, er kunden selv ansvarlig for fraktkostnaden.
Send en epost til Hello@fluffbrow.com med ordre nummeret for bestillingen som skal returneres Før du sender varen tilbake til oss.
Retur sendes til adresse:
Fluff Brow AS
Skaarlia 121,
4326 Sandnes
Du har 14 dagers angrerett, og kan returnere varer innen 14 dager etter mottak.
PRODUKTGARANTI, KLAGER OG SKADEDE VARER
Dersom noen av produktene du har kjøpt har defekter, vil vi overholde alle lovbestemte forskrifter om produktgaranti. Alle henvendelser vedrørende reklamasjoner, ødelagte varer eller feilleveringer må sendes til hello@fluffbrow.com, og en av våre saksbehandlere vil kontakte deg så snart som mulig. (Ikke returner varene før en av våre saksbehandlere har kontaktet deg). En full refusjon vil bli gjort innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.
SPØRSMÅL?
Eventuelle spørsmål angående frakt, levering eller retur kan sendes til hello@fluffbrow.com